UCHI MAIUS, Henchir Douamès (Africa Proconsularis)

Inschriften

Öffnet externen Link in neuem FensterCIL 08, 26275; ILS 9405; AE 1908, 266; M. Khanoussi – A. Mastino (Hrsg.), Uchi Maius 1. Scavi e ricerche epigrafiche in Tunisia (Sassari 1997) 14; A. Ibba, Uchi Maius 2. Le iscrizioni (Sassari 2006) 79:

L(ucio) Cornelio Quieto / h(onestae) m(emoriae) v(iro) qui testamen/to suo rei publicae colo/niae Marianae Aug(ustae) Ale/xandrianae Uchitanor(um) / [Ma]iorum per fidei commissum / HS decem mil(ia) n(ummum) reliquit ex cuius / summae usuris quotannis die na/tali eius decurionibus sportulae et / [po]pulo ludi darentur / L(ucius) Cornelius Quietus fl(amen) p(er)p(etuus) filius eius pa/[r]e<n=M>ti optimo sua pecunia fecit et / impetrato ab ordine loco dedicavit

Beschreibung

Das im 19. Jh. erwähnte Theater oder Amphitheater hat sich bei Öffnet externen Link in neuem Fensterneuen italienischen Ausgrabungen als Amphitheater erwiesen.

Literatur

J. Poinssot, Bulletin trimestriel des antiquités africaines 3, 1885, 34.
J.-Cl. Lachaux, Théâtres et amphithéâtres d’Afrique Proconsulaire (Aix-en-Provence 1978) 144.
P. Ciancio Rossetto – G. Pisani Sartorio (Hrsg.), Teatri greci e romani alle origini del linguaggio rappresentato, III (Rom 1994) 306.
Testo tratto dal catalogo della mostra "La collina dei sotterranei. Un decennio di scavi in Tunisia" (Sassari – Tunis - Rabat 2004).